Nu är det..

Fredagsmys här hemma hos mig! Har placerat mig i soffan nu och tänd en massa ljus, dricker upp rödvinet som är kvar efter maten. Väntar på att lets dance ska börja. Idag har jag fått lite gjort. Steg upp kl 7:30, kunde inte sova längre. Åt frukost och gick sen ut på en promenad med Freja i skogen, uppfriskande. Härligt väder med -5 grader och lätt snöfall. Väl hemma igen gick jag på ica och handlade lite och sen hem och baka. Fick för mig att baka lite bröd, gjorde rågfrukostbullar och bärpaj, som jag nu ska avnjuta med en kopp kaffe.

Hoppas ni alla får en riktigt mysig helg nu, ladda batterierna inför en ny vecka. Önskar er alla en riktigt trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0