Onsdagmorgon!

Godmorgon på er allihop! Vaknade kl 06:40 idag, konstigt nog. Jag som låg och läste så länge igår, kunde inte ta boken ifrån mig. Började läsa i Stieg Larssons "flickan som lekte med elden". Så bra! Läs dem om ni inte gjort det, fast det har nog dom flesta gjort eller sett filmerna, jag har än bara sett första filmen.

Nu ska jag ta mig ur denna sköna varma säng och ta en uppfriskande morgonpromenad med Freja, perfekt väder ute. -9 grader bara. Sen får det bli frukost och en kopp kaffe. Senare idag blir det en promenad till Lotta och hennes 4 busiga ungar, för och hälsa på lite.




Kommentarer
Lotta

Ja verkligen jättemysig kalender du hittade dig! Helins, hm vet inte vilken affär det är. Har vi varit in där någon gång?



Ja men fy vad underbart det är att äntligen komma igång! Igår tränade vi step och efter den vek sig våra ben haha! Bästa passet på länge. Idag, träningsvärk!! Hääärligt när det känns att man har tränat :) Åh vad härligt att även din träning kommer igång, man mår ju så bra efter ett pass! Haha.



Vad roligt att promenera till Lotta :) Hoppas ni också får en alldeles bra torsdag! Vad ska ni göra i helgen?



Kram på er från oss

2010-01-21 @ 08:33:17
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Åhå det lät som en härlig idé att åka bort lite över helgen och träffa bror med sambo och dina brors barn :) Hoppas de är hemma! Åker du Buss dit isådanfall?



Ja men just det ja, tyckte jag kände igen det men kunde inte placera :) Såklart de är haha! Mysig den bokhandeln.



Haha oj ja då förstår jag du redan var hungrig vid 11 :P Så tidigt skulle jag också vilja vakna någon dag självmant :)



Tack Maria, hoppas du också får en jättetrevlig helg kanske i Kilafors!



Kram kram på er i byn!

2010-01-22 @ 14:37:23
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
emma

tack för kommentaren om abby .

2010-02-02 @ 20:51:16
URL: http://enlitentax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0