Tisdag

Imorse steg man upp kl 6:30, skönt att vara uppe tidigt på morgonen tycker jag. Fast vissa dagar är det behövligt med lite längre sovmorgon. Som dom senaste dagarna har jag alltid kollat på termometern de första jag gör på morgonen och denna dagen blev man extra glad då den bara visade -12 grader. Härligt! Åt frukost framför nyhetsmorgon med en trött tax som sällskap. Vid 7:30 kom pappa och hämtade oss och vi följde med han hem för att hjälpa han och städa bort julen. Ut med julen och in med våren.

Nu har jag lagat mat, tagit en kvällspromenad och duschat, där jag la en ansiktsmask, peelade kroppen och fotvård. Lite vardagslyx. Sitter nu i soffan med lite tända ljus och tittar på tv, blir en lugn och mysig tisdagskväll här hemma hos mig.


Unnade mig en bukett med tulpaner förra veckan då jag var och handlade, nu står dom på mitt
köksbord och ser så vackra åt.



Kommentarer
Linaa

min chihuahua är 2½år och min rottis 4mån.

Visst verkar filmen bra:D ha en trevlig kväll!

2010-01-12 @ 20:00:31
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Sofie

Helt rätt att unna sig, blommor behöver man som lite uppiggning emellanåt!



Så mysigt det lät med lite vardagslyx. Tror jag också ska göra en ansiktsmask :)



Ha det bra!

2010-01-12 @ 21:51:54
URL: http://syssla.blogspot.com
Lotta

Ja in med våren! helt rätt nu :) Åhh härligt med lite vardagslyx som ger pricken över i:et en vardag :) det gillar vi!



Hoppas ni haft en bra dag och mysig kväll!

Kram

2010-01-13 @ 23:16:17
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Ja den tror jag att du kommer tycka är jättebra! Nästan inga filmer slår denna om ens en gör det.



Ja du har rätt man är inte mer än människa, alla glömmer eller gör misstag. Tack för stödet!



Neeeeemen lillmurklan :) Vad söt hon måste se ut!! Vilken enveten kyla ni har, verkar inte ge sig i första taget. Brrrr. Här är det bara -1 i Trollhättan, nästan töväder.



Haha nej det får du inte börja göra Maria! Vilken syn, skura golven med tops.. haha. Plugga lite åt mig vettja? ;) Kanske kan du börja sy något, eller sticka/virka? Blev så sugen att börja igen efter inslaget på nyhetsmorgon. Åka till Alfta och träna? Om du vill och har tid får du gärna hjälpa mig med en ny bloggdesign?



Hoppas ni får en härlig torsdag maria! :) Kram på er

2010-01-14 @ 10:14:55
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0