Tjugohundratio

Då var det ett nytt år och nya äventyr väntas. Kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig att säga 2010, så som de alltid är då det blir ett nytt år. Tycker inte det var längesedan vi skålade in år 2000. Vad åren går.

Nyårsafton firades hos goda vänner med mat och fest. Skålade in det nya året utomhus bland alla fyrverkerier man såg på himlen. Var en riktigt trevlig kväll. Nyårsdagen fick jag nog av julen och städade bort den, blev mycket ljusare och fräschare med ljusa gardiner, riktigt vårigt. Granen står dock kvar ett litet tag till, den är så fin så jag vill inte riktigt slänga ut den ännu. Igår var Lotta och hennes lilla hund Ebba hit på besök, vi tog en promenad, fikade, tittade på film, lagade mat och satt sedan och pratade en massa.

Idag har jag inget inplanerat, tar dagen som den kommer bara. Ska snart ta och koka mig en kopp kaffe och krypa upp i soffan och titta på reprisen av robinson och sedan ta en promenad med Freja nu då graderna äntligen är på behaglig nivå.

Hoppas ni alla haft ett trevligt nyår och god fortsättning på år 2010 ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0