Ett minne blott...

Nu är det fixat, ögonlaser behandlingen! Var iväg igår till Gävle. Det gick jättebra, men första timmen efter behandlingen gjorde det väldigt ont, men det är det värt! Idag känner jag inget alls, bara torr i ögonen. Fick antibiotika droppar som man ska droppa i ögonen i en vecka nu och sedan ögondroppar för torra ögon som man kan droppa i vid behov. Kommer på mig själv med att sitta här och le, känner mig så otroligt glad att jag gjorde detta. Är en sådan frihets känsla att äntligen kunna se utan att behöva ha glasögon eller linser i. Kan inte beskriva känslan riktigt med ord! I alla dessa år som jag haft glasögon så är det så härligt att slippa.

Imorse sprang jag och letade glasögonen och kom sedan på att jag behöver ju dom inte längre! Haha, ja det tar nog ett tag att vänja sig av, att man inte behöver sätta på sig glasögonen det första man gör på morgonen. Jag är JÄTTEGLAD!

Idag har det bjudits på strålande solsken och 27 grader varmt, härligt. Nu ska jag njuta av en svalkande glass. Ha det så bra allihop. Kram på er.






Kommentarer
sofie

Vad kul att operationen lyckades! Kan tänka mig att det är en jätteskillnad motför innan. Skönt att slippa glasögon och linser :) Skönt också att du mår bra efter operationen.



Ha det så bra!

Kram!



2010-07-29 @ 06:03:05
URL: http://syssla.blogspot.com
Lotta

Vilken STOR Grej, och att det gick så bra! Jag är så lycklig för din skull Maria så du kan inte ana!!! Grattis vännen :)

2010-08-03 @ 10:58:59
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0