Ny läsning

Igår hämtade jag ut ett paket från adlibris och i där låg 3 st nya pocketböcker. Fyndade även en bok på stan i lördags för 49 kr. Nu har man lite mer ny läsning framöver. Nya böcker att sluka. Så skönt att få sätta sig ner en stund och läsa, tycker det är avkoppling! Jag har alltid en bok att läsa. Kom gärna med boktips om ni vill, vore roligt.

Idag är det grått och regnigt här i Hälsingland. Ikväll är det som sagt dags för jobbet igen efter mina 3 härliga lediga dagar. Och imorgon kommer den dagen jag längtat till ett tag nu, ska nämligen iväg till Memira ögonlaser och få göra en ögonlaser behandling så jag slipper ha glasögon. Kan ni förstå hur mycket jag längtat efter denna dag, ska bli så skönt att slippa glasögonen. Är rätt less på dom nu som hängt med sedan jag gick i sjätte klass. Glasögon och linser blir ett minne blott!




Köpte ett doftljus som doftar ljuvligt gott av äpple.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0