Blixtrar och dunder

Godkväll på er. Då var det onsdag igen och snart är även denna vecka förbi, har sagt det förr och säger det igen, tiden går alldeles för fort ibland så man inte hinner med riktigt. Vaknade redan 4:20 imorse av att fåglarna utanför mitt öppna fönster vaknade till och började kvittra, halvsov sen fram till 5:25 då klockan ringde. Var bara att masa sig upp ur den sköna sängen och göra sig iordning. Freja steg upp och åt snabbt sin mat och sen gick hon och la sig igen :-) Fick locka henne till mig då vi skulle bege oss vid 6 tiden.

Har jobbat idag mellan 7-15:45. Kom en rejäl åsk och regnskur på eftermiddagen presic innan jag skulle åka hem, till och med så att det blev strömavbrott. Men åskskuren var så välkommen, med sin rena friska luft. För det har varit olidigt varmt att jobba idag. Var så skönt att få komma hem och ta en dusch som var väldigt efterlängtad. Har även dammsugit, bäddat rent i sängen och lagat mat ikväll. Nu ska det bli skönt att sätta sig i soffan och varva ner efter en stressig dag på jobbet, med en kopp te och titta på Miss Marple.

Imorgon är jag ledig och sen rullar det på med jobb över hela helgen. Fredag jobbar jag 14:30-21:45, lördag delad tur 7-14:45-15:45-20:45, söndag 6:45-15:15 och måndag 7-15:45. Få se om jag hinner kika in med ett blogginlägg under helgen, annars återkommer jag till veckan.


Kommentarer
sofie

Du har fullt upp läser jag :) Hoppas du tar dig tid emellanåt att ta det lugnt och återhämta dig och hinna njuta av sommaren!



Kram, Sofie

2010-07-01 @ 05:05:37
URL: http://syssla.blogspot.com
Foto i Norr - Marie

Hej och tack för dina rader. Ja festivalen är i gång men jag är inte ute i kväll det är som i morgon och på fre-lör man brukar gå ut när dom större artisterna spelar. Själv ska jag se och höra Kent ska bli skit skoj att se dom live. Hoppas du har det bra! :)

2010-07-01 @ 20:51:18
URL: http://fotoinorr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0