Skola, shopping och underbart väder

Åh visst är det härligt att sommaren äntligen är här!! Man känner rikitgt hur man sprudlar av glädje, man vaknar ur sitt vinteride. Idag har det även som igår, bjudits på strålande solsken och värme. Har varit i skolan idag mellan 9-12, hade repetition från medecinsk grunkurs, och tänk att det man lärt sig och läst om fastnat, för man kunde det mesta :-)

Efter skolan gick jag ner på stan en sväng där jag fyndade ett par snygga, svarta och enkla ballerinaskor för ynka 169 kr och sköna dessutom. Sen inhandlade jag svarta capri leggings och strumpor man kan ha i ballerinaskor på Åhlens och sen den andra boken av Mons Kallentoft. Håller på och läser första boken nu och den är väldigt bra och spännande, tycker han skriver riktigt bra. En deckar författare jag kan rekommendera. Nu har man massor av bra böcker att sätta näsan i denna sommar, då man njuter av solen från solstolen..

Då jag kom hem tog jag och städade och lagade mat, blev tonfisksallad och hemmagjord dressing till, supergott. Sen tog jag och Freja en kvällspromenad i det underbara sommarvädret. Nu har jag landat här i soffan, ska kika på tv en stund innan det är dags att krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det dags för skola igen mellan 9:30-16.

Ha en fortsatt trevlig onsdagskväll allesammans.




Mina nya rosa kuddar, som jag skickade efter från HM. Kände att jag ville ha lite mera färg nu till sommaren.


Denna ljuslykta köpte jag på Indiska ihelgen på min Stockholmsresa. Tyckte den skulle passa bra på tvrumsbordet till dom rosa kuddarna.







Kommentarer
Lotta

Sorry har inte haft på datorn sedan jag varit i Trollhättan (alltså en vecka sedan!) Dåligt av mig. Haha. Men nu har jag läst ikapp mig och jag måste säga vilka fina fynd du gjort! Snygga skor, fina kuddar och vilken fin ljuslykta från indiska! Superfin :)



Hoppas ni haft en alldeles bra helg. Vi firar inte heller nationaldagen. Synd ändå, men snart kommer mysiga midsommar hihi :) Åh vad man längtar att få äta färskpotatis, matjesill och gräddfil med gräslök i och en kall öl till det. MUMS!!!!!!!!



Trevlig tisdag maria :) Äre sista dagen i skolan idag?

2010-06-08 @ 13:49:20
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0