Sveriges Nationaldag

6 juni och Sveriges nationaldag, och här har det varit som vilken söndag som helst. Har liksom aldrig riktigt firat nationaldagen, vi svenskar är inte lika duktiga på det som vårt fina grannland Norge. Och med söndag innebär att även denna helg är förbi snart.

Gårdagen bjöd på kanonfint väder, spenderade min dag utomhus i solstolen med näsan i boken. På kvällen åt jag god mat och avnjöt sen en kall cider i soffan, och kollade på sommarkrysset och sen filmen äntligen midsommar och ska jag ha en åsikt om den så får det bli, väldigt dålig. Idag vaknade jag vid 8 tiden, möttes av mulet väder. Tog en morgonpromenad med Freja innan frukost där det föll några små regndroppar på oss. Sen har jag städat i garderoben och skickat iväg några påsar med kläder till erikshjälpen och så har jag även tvättat sängkläderna och täcket. Kommer bli skönt att få krypa ner i sängen sen. Nu på kvällskvisten sprack vädret upp och solen kikar fram och värmer. Tog en kvällspromenad med Freja. Nu ska jag ta och duscha sen äta lite jordgubbar och kika på nationalfirandet på skansen och sen bröllopsyran.

Imorgon väntas näst sista dagen i skolan, tänk att denna termin redan är förbi. Oj så fort det gått. Hoppas ni alla haft en toppenbra nationaldag. Kram på er.


Kommentarer
Ann-Christine

Hej och tack snälla du för kommentaren om mina bilder!

Jag googlade bara på photoscape och hittade en länk till en "download" här: http://www.photoscape.org/ps/main/download.php



Lycka till och ha det så bra!

2010-06-06 @ 21:53:21
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0