Finaldags

Godkväll allihop. Vilka härliga vårvinter dagar vi har haft nu, man blir så pigg och glad av detta väder, man känner riktigt hur energin flödar. Imorse då man slog upp dom blå så möttes man av strålande solsken från en klarblå himmel, underbart! Åt frukost och tog sedan en långpromenad med Freja, sedan satte vi oss i lä i en solstol hos pappa och Monica, och njöt av dom värmande solstrålarna. Satt där och myste i några timmar innan vi gick hemåt igen. Placerade då mig i soffan och läste ett tag, innan det var dags för en dusch och matlagning.

Nu sitter jag här i soffan, ljusen är tända och en kopp med nykokt kaffe står på bordet. Har alldeles nyss avnjutit en god middag, och nu väntar jag på att finalen i melodifestivalen ska börja. Mina röster går till Andreas Johnson och Darin ikväll, hoppas att någon av dom vinner. Men jag gillar även Anna Bergendahl och Peter Jöbacks låtar. Spännade och se vem som tar hem allt och får tävla för Sverige i finalen i maj i vårt vackra grannland.

Ha en trevlig lördag. Kram på er ♥


Köpte hem en bukett med tulpaner igår då jag var och handlade. Dom är ju så vackra.



Kommentarer
FURNISH.etc inredningsblogg

helt underbar färg på tulpanerna! ser jättemysigt ut! kram Emmy

2010-03-17 @ 10:03:03
URL: http://furnish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0