Första mars

Då var det ny vecka och även ny månad. Vi har nu välkomnat mars månad, vårmånaden. Men tittar man ut så ser man inget tecken på att våren skulle vara på gång. Har snöat hela dagen, en liten tröst är ialf att det är behagliga grader, -5. Hoppas att det kan hålla sig såhär så det inte blir sådär onödigt kallt igen. Nu är det ju temperaturer som lockar en att vara utomhus och kunna gå långa promenader, vilket man saknar då termometern envist ska stå på -20 alldeles för länge. Vilken seg vinter detta varit, känns som det varit vinter hur länge som helst. Hur var det i mars förra året?!

Denna vecka är också ganska fullbokad. Ikväll efter middagen satte jag mig ner och skrev klart ett till skolarbete som jag ska lämna in på onsdag. Resten av veckan bjuder på tvättid (ett tråkigt måste) skola, plugga, träning, ev fika med en vän på stan och på fredag äntligen ett besök hos frissan, då jag ska färga håret och klippa mig. Ska bli så härligt, det ser jag framemot.

Tyvärr så har jag dragits med en besvärlig huvudvärk idag, känner att det kommer från nacken, spänningshuvudvärk och för lite sömn ihelgen. Ska ta en dusch nu, ta en värktablett och bädda ner mig i soffan och titta på halvåtta hos mig och familjen annorlunda.

Ha en bra vecka nu allihop!



Kommentarer
Lotta

Låter som en full vecka :) Hur går det med skolarbetena? Är det roligt?



Hittade du föresten boken? Såg den idag igen :) hihi.



Sluta Maria. Idag tvättade vi samma dag och på fredag skall båda klippa sig.. ibland gör vi saker bara för lika. Häääärligt att bli nyfrissad inför helgen :)



Höres vännen! Trevlig tisdagkväll på er. Kram kram :)

2010-03-02 @ 20:14:23
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0