En solig tisdag

Åh vad härligt väder vi har haft nu i lördags, igår och idag. Riktig sommarvärme, är ju så underbart. Man blir så glad av solen. Tänk vad fint väder kan göra mycket med ens humör. Igår fick jag njuta av vädret med en promenad med Freja innan det var dags och åka på praktiken för ett kvällspass mellan 13:30-21:30. Idag har jag varit där för ett pass mellan 7-15:30. Då man gick till bussen igår kväll strax före kl 22 så var det så varmt att man kunde skippa jackan, då är det verkligen vår och sommaren är inte alls långt borta! Men vi ska inte hurra än, för det kommer säkert ett bakslag med kallare grader, så vi får njuta så gott det går nu.

Kom hem vid 16:20 idag, hämtade Freja och cyklade sedan hem och tog en promenad med Freja där hon fick bada lite, sen hem och duscha och laga mat. Nu sitter jag här i soffan, känner tröttheten kommer smygandes. Får krypa i säng i tid ikväll, så man är pigg imorgon då klockan ringer 5:30. Dags för ett till pass på praktiken mellan 7-15:45. Sen är jag ledig torsdag. Fre-lör-sön kväll är det dags för praktik igen.

Hoppas ni alla haft en bra tisdag och att även solen skiner på er. Kram.


Kommentarer
Lotta

Åh då ska jag tänka på dig extra mycket som sliter i helgen! :) Det ska bli så underbart att bara få åka iväg en liten sväng och se annat och njuta av varandras sällskap!



Oj vad roligt, ja vi måste höras till veckan. Jag är nyfiken hur ditt jobbschema är så vi läre höras efter vi kommit hem. Hur jobbar du nästa vecka?



Åhhh då måste vi se till att ses i höst :) Skulle vara så kul! Tänkte åka upp så fort både jag och Simon kan vara lediga en långhelg. Ja eller hur, tänk att sedan ha ett fast jobb så man får vara LEDIG i FLERA veckor på sommaren! Vilken lyx :)



Förstår att tröttheten kommer ikapp dig nu, jobba sent igår och upp tidigare än tuppen idag. Hoppas ni får en mysig kväll :) Höres vännen!



Tack så jättemycket Maria! :) Ska se till att ta mycket kort hihi.



Och tack igen, gullig du är!

Kram, kram på er

2010-05-18 @ 19:29:03
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Tack :) Det är så härligt att ut och gå i naturen och hundarna älskar det ju!



Oj vilken vecka, verkligen full rulle för dig :) Se om vi hinner prata en sväng haha. Vad härligt med ett besök hos frissan.



Jaha är det nästa helg du ska ner till Stockholm, vad roligt! Hoppas du får jätteroligt då men det tvekar jag inte på att du kommer ha :)



Ja hoppas vi får tur med vädret men det verkar som att vi kan få uppehåll och ca 19 grader om man ska tro på vädret. Det ska jag se till att göra :)



Trevlig kväll och morgondag på er!

2010-05-18 @ 22:13:58
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0