Morgonpromenad i solskenet

Onsdag och solsken här i Hälsingland. Underbart. Man blir så glad då solen skiner, allt känns mycket lättre. Idag vaknade man vid 7:20. Drog mig en liten stund innan jag steg upp och möttes av detta strålande väder, med solen som lyser från en klarblå himmel. Tog en morgonpromenad med Freja på engång, 5543 steg (roligt med stegräknaren). Det var så härligt att få komma ut och känna hur solen riktigt värmde, och fåglarna kvittrade. Njöt av varje steg jag tog, och det slog mig vad grönt det blivit ute överallt nu, gräsmattorna lyser alldeles gröna och på träden är löven framme, åh vad jag älskar denna årstid!

Då vi väl var hemma, var det gott med frukost. Nu sitter jag här med en kopp kaffe, ska snart bege mig iväg och handla på ica men måste först fundera om det är något jag glömt att skriva ner på inköpslistan. Sen bär det iväg till praktiken vid 13 tiden. Idag är det dags för ett kvällspass mellan 13:30-21:30, likaså imorgon och på fredag. Så det blir nog lite glest med blogginläggen fram tills helgen nu.

Ha en toppenbra onsdag allihop och en fortsatt trevlig vecka. Kram på er.




Kommentarer
Lotta

Åh vad härligt med en promenad på morgonen i solsken och se grönksna komma fram mer och mer :) Igår hade vi regn, regn och åter regn här nere i Trollhättan haha. Idag mulet.



Åh vad roligt med stegräknare! Vart har du köpt din? Blev så sugen att också skaffa en. Mamma och pappa har via mobilerna och håller också på med dem nu. Skulle vara roligt att också börja :)



Hoppas ditt kvällspass går bra!

Vi höres och synes

2010-05-13 @ 09:48:52
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Anonym

dom vet inte om hon är fodd med det.

men symtomen på hjärt sjukdommen visade sig kort efter hon hade blivit steriliserad:( då gick hon upp i vikt. men man gör allt för att hon ska må bra illafall:)



kramkram

www.enlitentax.blogg.se

2010-05-13 @ 14:57:40
Lotta

Haha vi är alltså pms monster båda två nu alltså.. haha! Ja men eller hur, det är bara det nya tekniska som krånglar, inte det man hade förr.. I detta fall var det faktiskt bättre förr :)



Usch vilket väder! Men det verkar som att ni ska få toppenväder imorgon och vi verkar få regna här nere. Är du ledig i helgen?



ÅH då ska jag kika där, och lagom pris :) Vad roligt!!



Trevlig helg Maria, nu ska jag snart åka till Ödeborg så jag passar på att önska er en riktigt mysig helg :)

2010-05-14 @ 16:59:09
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0