Tisdagstema-Gul

Dags för tisdagstema och dagens tema är gul. Här är mitt bidrag denna tisdag. En bild som jag tog förra sommaren, på en utav alla fotopromenader. Blev dock ingen dagsfärsk bild denna tisdag.

Har varit ledig idag, så jag passade på att följa med pappa på stan. Blev några besök i affärer och sedan åt vi lunch på mysiga Mobackes. Väl hemma igen var det dags att tvätta, bokade tid mellan 16-21, tvätta bla det som ska packas med i väskan på fredag då man åker till Stockholm. Har även varit på en kvällspromenad med Freja runt Bäck (ett mysigt motions spår i skogen) där hon fick springa fritt. Nu ska jag koka en kopp kaffe och sätta mig och läsa Aftonbladet och Sofies mode. Sen kl 21 blir det första semifinalen i Eurovision songcontest, det måste man ju bara se. Imorgon väntar näst sista dagen på praktiken, ett pass mellan 7-15:45, sen det efterlängtade besöket hos frissan kl 17!

Ha en fortsatt mysig tisdagskväll allesammans.




Kommentarer
AnnaKK

Här sitter jag i ett regnigt och kallt Skåne och kan inte påminna mej om att jag har sett några smörblommor än. Snacka om att det är sent med våren/sommaren detta år! Tur man kan få se härlig blomning på andra håll i landet på det här viset! :-)

2010-05-25 @ 19:08:38
URL: http://annakksfoto.blogg.se/
saravillfara

Asch då, jag visste inte att man bara måste se semifinalen, så här sitter jag! :)

Låter som att du har en mysig kväll där bänkad framför teven.

2010-05-25 @ 21:33:22
URL: http://saravillfara.se
Helena

Svar: tack så mycket!



Vilken skön blogg du har! Man blir sådär lugn när man kommer hit! :)

2010-05-25 @ 23:25:13
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0