Tisdagstema-Vatten

Var ett tag sedan jag var med på tisdagstema, så det är väl dags igen nu då :-) Dagens tema är vatten. Och det har det även kommit från himlen idag, har regnat. Sitter nu i soffan och tar det lungt. Har jobbat första praktikdagen idag 7-15:45, var rätt ovant då klockan ringde så tidigt imorse men det gick så bra att stiga upp, bara jag kommer upp så blir ja pigg, tröttheten kommer mer på eftermiddagen för mig istl.

Kändes ialf hur bra som helst att vara tillbaks på jobbet igen, eller ja nu som praktikelev, men för mig känns det mer som man jobbar, man kan ju allt och vet hur allt fungerar, trivs så bra där. Har ju varit på samma äldreboende som timvikarie och sommarvikarie sedan år 2004, så det måste ju vara något speciellt där :-) Kom hem strax efter kl 16. Har lagat mat kasslergryta, varit på ica och handlat och hämtat ut två paket ett från oriflame och ett från cdon.com leilas one more slice kikade igenom den lite snabbt tidigare och hittade mycket smarriga recept. Har nu alldeles nyss stigit ur duschen och klätt mig i myskläder och sitter nu här i soffan och kikar på tv, känner mej trött i min förkylda kropp. Blir en myskväll i soffan och sen en tidig kväll i säng.

Här kommer ialf min bild på dagens tema, vatten.




Kommentarer
Josefine Bergqvist

Fin bild, härligt när man ser vattendropparna!

Ha en fin kväll!

Kram Josefine

2010-05-04 @ 19:45:02
URL: http://josefine-bergqvist.blogspot.com
Anneli - A'la Foto

Snygg tolkning!



ha en skön kvälL!

2010-05-04 @ 19:56:38
URL: http://alafoto.se/blogg
Lotta

Hehe ja det är sant. Vad roligt att du trivs så bra på ditt jobb/praktik i Alfta :)



Nemen grattis, vad duktig du är Maria!! :) Åh då håller jag tummarna för att det gått minst lika bra med dina andra två arbeten. Ebba håller sina tassar hon också :)



Hoppas ni får en mysig onsdagkväll!

Kram, kram

2010-05-05 @ 19:53:27
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0