En liten lista

Har sett denna lista på några bloggar, så jag tänkte jag skulle ta och svara på den jag med. Var ett tag sedan man hade en lista här på bloggen. Jag utmanar alla Er som känner att Ni har lust att svara på frågorna.

4 TV-program jag gärna ser:
1. Halvåtta hos mig
2. Bonde söker fru
3. Idol
4. SOS västkust mfl

4 saker jag gjort idag:
1. Var och tränade kl 8 imorse
2. Tvättat mellan 11-16 
3. Handlat på ica
4. Städat kylskåpet

4 saker jag längtar efter:
1. Advent och julen, det är den bästa och mysigaste högtid som finns!
2. Jullovet, denna termin har inte så roliga kurser
3. Då man är klar med skolan till sommaren och är utbildad undersköterska
4. Då jag ska hälsa på Lotta och Simon i Trollhättan och brorsan med sambo i Stockholm 

4 saker på önskelistan:

1. Att jag, min familj och vänner får vara friska och krya och må bra hela livet
2.Ta körkort, som jag sagt att jag ska göra då jag är klar med skolan
3. Att jag får bra betyg då man slutat skolan
4. Ett jobb efter man är klar med skolan

Då var det åter måndag igen och ny vecka och snart så är det första advent, längtar! Är så mysigt då man får pynta. Imorse var jag och Anna iväg på rehab och tränade på gymmet. Träningsvärken som jag hade i magen efter corepasset på torsdagkväll, har äntligen släppt. Nu känner man sig som en normal människa igen :-) Är så härligt att man äntligen kommit igång med träningen igen. På torsdag blir det ett step-styrka pass på kvällen och sen ska jag köra igång och träna på gym 1 gång i veckan.

Nu får det bli en myskväll i soffan, fullt upp hela dagen så nu ska jag varva ner och bara ta det lungt! Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!










 

 



 



Kommentarer
Lotta

Vad duktig du är Maria! Visst är det skönt när man äntligen kommer igång? :) Hahaha tur din träningsvärk släppte för det var lite kul att se dig i lördags :P



Ha en fortsatt trevlig måndagkväll :) Ska bli spännande att höra hur step-styrkepasset var! Jag var på ett sådant steppass i våras och jag trodde jag skulle dö så jobbigt det passet var haha!



Kram kram

2010-11-15 @ 19:16:56
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0