Julmarknad

Godkväll på er allesammans! Hoppas allt är bra med er alla och att ni njuter av helgen. Idag har jag bakat det sista tills imorgon då min familj kommer på födelsedagsfika, jag fyller inte förräns på måndag men dom kommer och firar mig imorrn istl. Sen så har jag varit iväg på julmarknad med Nettan. Köpte lingonglögg, nougat och en söt liten väska. Hade tänkt att ta en promenad då jag kom hem, med Freja. Men vädret tillåter inte. Det har envist legat på minus 11-14 grader nu flera dagar i rad. Tog en promenad igår, men ack så kallt det blev, kinderna var alldeles röd rosiga då man kom in. Då hade man önskat att man hade en kamin, man kunnat kura ihop framför.

Har alldeles nyss ätit mat, ikväll blev det fläskfile med klyftpotatis och ädelostsås, så gott! Ska ta och diska undan nu, sen krypa upp i soffan med lite lingonglögg, massor av tända ljus och så en film. Lördagsmys hos mig.





Detta är lingonglöggen jag köpte idag, har än bara luktat på den och den doftade ljuvligt! Så jag antar att den smakar lika gott :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0