Redo för advent

Godkväll på er i snöyran! Fy säger jag då bara, vilket väder. Det har snöat hela dagen och blåser kraftiga vindar, så att snön yr omkring utanför mitt fönster. Passar väldigt bra att få vara inomhus och mysa en sån kväll som denna. Har suttit och skrivit lite på den sista inlämnings uppgiften i denna kurs, men ska nu ge mig. Tror även att Freja tycker det, som lagt sig på min skolbok, haha!

Ska koka mig en kopp te och mysa under filten och titta på bonde söker fru och Maria Wern. Imorgon är det skola mellan 8:30-16, sen ett step-styrka pass på rehab på kvällen med Anna.

Ha nu en fortsatt mysig onsdagskväll i snöyran. Kram på er.



Såhär ser det ut i mitt fönster i tvrummet. Advents fint och stämningsfullt!





Och såhär ser det ut i köket.





Kommentarer
sara

Du har det så finnt hemma ser så himmla hemtrvligt och mysigt utt :) Ha en mysig kväll syns i morgon kram kram

2010-11-24 @ 20:12:58
Elin Gabriella

Åh superfint :) Jag ska fortsätta julpyntandet idag, hihi.



Ha en underbar lördag!



Kram fina du

2010-11-27 @ 09:10:05
URL: http://elingabriella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0