Stämningsfullt

Godkväll i stugorna! Hoppas ni alla haft en strålande lördag så långt. Min lördag har varit lugn. Unnade mig en behövlig och skön sovmorgon imorse, sen så har jag bakat lussebullar. Perfekt väder att vara inomhus, har snöat hela dagen lång. Mysigt värre! Man kommer verkligen i julstämning, nästan så jag var på väg ner till förrådet idag för att ta upp ljusstaken och adventstjärnan, men får hålla mig tills måndag ialf, när jag har planerat att adventspynta. Lussebullarna blev ialf gudomligt goda. Provsmakade en till kaffet.

Nu har vi placerat oss i soffan, dags för lite lördagsmys. Har tänt massor av ljus och ska snart kika på så mycket bättre och film. Och kikar man ut så ser man stora snöflingor falla. Känns mysigt att få kura inomhus nu!

Kram på er




Kommentarer
Lotta

Åh vad mysigt att baka lussebullar när det snöar ute, julstämning till max! :)



Låter som en riktigt härlig lördag! Ringer dig sen :)



Kram, kram

2010-11-22 @ 08:33:42
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0