Fredag hos mig

Åh vad jag längtat efter fredag och helg, har varit en intensiv start i skolan efter praktiken. Intensiva men intressanta dagar, men man känner att man är ovan att sitta stilla och lyssna på föreläsningar och använda pluggarhjärnan igen :-) Är ju van att jobba nu efter dessa fyra veckor på praktik. Men jag trivs så bra i skolan, jag har verkligen hittat rätt utbildning. Längtar så tills man är klar undersköterska till sommaren. Har funderingar att söka vidare till sjuksköterska senare.

Nu sitter jag i soffan, det doftar nystädat i lägenheten. Ljusen är tända och en god kopp kaffe är framdukat och lite mörk choklad. Fredagsmys med Idol. Hoppas ni alla haft en bra dag och ha en fortsatt mysig fredagskväll och en trevlig helg!




Kommentarer
Elin Gabriella

Hej fina!

Vad skönt att du trivs så bra i skolan :) Ja, det går så bra med vår lille Otto! Vi ligger och myser i soffan nu, hihi. Han är så himla glad och lyser upp vår tillvaro! Han skäller dock lite ibland, vet inte riktigt hur vi ska få bort det.. några tips? :) Han blir fyra månader nästa vecka :)

Ha en underbar lördag! Kramkram

2010-10-23 @ 09:37:31
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Lotta

Vilket härligt inlägg maria :) Man blir ju bara så glad av att gå in här och läsa!



Jätteroligt att höra att du trivs så bra och att söka vidare som sjuksköterska senare låter som en jättebra idé :)



Hoppas ni får en alldeles trevlig helg och lycka till med pluggandet!



Kram, kram

2010-10-23 @ 10:47:29
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Elin Gabriella

Okej, tack för tipset :) Haha, ja knackar på dörren också. Men det som är värst är när han skäller på vissa på stan, som typ "ser otäcka" ut. pinsamt värre! Hehe. Mopsar ska ju inte vara "skällig" ras heller. Men jag tycker ändå att det har blivit bättre- Sen är det skönt att det inte hörs så väl att han skäller, så dom flesta märker inget. Hehe. Men ska spana in dom böckerna :) verkar ju bra! ha en trevlig kväll! kramkram

2010-10-23 @ 19:27:37
URL: http://elingabriella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0