Fredag och 1:a oktober

Godkväll allihop! Är det inte härligt att fredagen äntligen är här? Helgerna är ju speciella. Idag fick jag sluta tidigare från praktiken, var så lungt så jag fick åka hem. Rätt skönt då det är fredag och helg. Tog tag i städningen på engång då jag kom hem, så nu doftar det ljuvligt gott av både ajax och doftljus. Härligt med en nystädad lägenhet inför helgen. Har även varit iväg på ica och handlat med tusen andra kändes det som, man ska aldrig handla en fredag efter kl 16. Myyyycket folk! Väl hemma igen tog jag en dusch sen började jag med maten, som ikväll blev lax i ugn med rotsaker och en kall sås till, supergott.

Sitter nu här i soffan, proppmätt. Har tänt en massa ljus och dukat fram med mörk choklad och lite cider. Det är dags för fredagsmys med Frejagumman och idol. Imorgon väntar en shoppingtur till Ikea i Valbo med Malin, det ser jag framemot. Ska bli så skoj. Hoppas ni alla haft en bra vecka och att ni får en riktigt mysig helg. Varva ner och koppla av och ladda batterierna inför kommande arbetarvecka. Trevlig helg på er allihop




Unnade mig en bukett med blommor då jag var och handlade idag. Nu pryder dom mitt bord i vardagsrummet. Tyckte färgen var så fin, en riktig färgklick.



Kommentarer
sara

Vad mysigt det ser utt hos dig :)Hoppas du och malin hittar mycket roligt i morgon och att du har en underbar helg kramar

2010-10-01 @ 20:57:34
emma

gumman tack för hjälpen

blev superglad

2010-10-01 @ 22:53:29
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Lotta

Vad häräligt att sluta lite tidigare och att få en nystädad lägenhet inför helgen :) Mmmmm! Åh vad roligt så du är på IKEA och valbo idag hihi, hoppas du hittar nå kul! Ska bli kul med en uppdatering :)



Ha en treeeevlig shoppinglördag Maria :) kram kram

2010-10-02 @ 14:29:52
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Maja/Cactusvit

Vad härligt att få inleda helgen med en nystädad lägenhet, framför allt då man vaknar på lördagen! Tomatsoppan från Linas matkasse var absolut värd att testa, ska försöka lägga ut receptet någon dag här framöver. Ha en skön söndag, kram från mig

2010-10-03 @ 18:09:30
URL: http://cactusvit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0