Söndagsmys

Då var även denna helg snart över och det väntas en ny vecka. Min helg har varit jättebra. Som sagt så var jag till ikea med Malin igår. Och jag hittade allt jag var ute efter, är väldigt nöjd. Fick med mig hem:
Ny lampskärm till fönsterlampan i köket
Filt
Lakan
Påsklämmor
4 st stora glas
2 kuddfodral
Blomkruka
Toaborste
Ljus (som man alltid köper på sig då man är på ikea)
Matlåda
Tavla
En ny te sil
Servetter
Skärbräda
Hyllan molger som nu fått sin plats inne på toaletten

Köpte även ett par jeansleggings på Ginatricot och ett par mysbyxor och ett brett midjeskärp från HM. Lördagskvällen blev väldigt lugn, skruvade ihop hyllan och fixade lite, åt mat och slappade sedan i soffan med en caffe latte och kikade på dansfeber och sedan blev det wallanderfilmen indrivaren och lite ben and jerry glass.

Idag har det även varit rätt lungt. Fixat lite här hemma, varit ute på en promenad med Freja, läst i boken och nu ska jag ta plats i soffan och invänta ensam mamma söker och sedan Irene Huss filmen på femman. Hoppas ni alla haft en toppenbra helg.



Kommentarer
Lotta

Åh men vilka fynd! Låter som en bra dag på Valbo hihi :) Och låter även som att du haft en härlig helg!



Vi vill önska en trevlig måndag!

Kram, kram

2010-10-04 @ 09:43:30
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0