Tisdagstema

Dagens tema är höstmys. Själv så gillar jag hösten väldigt mycket, tycker den har en viss charm. Luften blir friskare och klarare, löven får sina vackra färger och man kan utan dåligt samvete stanna inomhus en hel dag och bara mysa. Tända massor av ljus, krypa upp i soffan under filten med raggsockor på och värma sig med en kopp te, kaffe eller varm choklad och läsa en bra bok eller titta på massor av film.

Här är mitt bidrag till dagens tema. Vill ni se fler så kika in här. Nu ska jag bege mig ut i regnvädret och gå till ica för att hämta ut ett paket från HM.




Kommentarer
Sandra

Hej!

vilken trevlig höstmysig bild!

Det är höstmys det där!

ha det bra!

2010-10-19 @ 18:24:59
URL: http://sendmeanangel.blogg.se/
Sofie

Myspys :) Jag älskar också hösten.



Vad roligt att du fortsätter följa mig på mitt nya bloggställe! Ljuslyktorna har jag köpt hos Alvas hus och Julias vita drömmar (båda nätbutiker).



Kram på dig!

2010-10-20 @ 10:20:42
URL: http://syssla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0