Fina septemberdagar!

Godkväll på er! Oj säger jag då bara, vilka fina dagar september bjudit på. Soligt och riktigt varmt och skönt. Är ju så härligt me dessa soliga och fina höstdagar. Idag har jag varit i skolan mellan 10-14:30, fick sluta 1 ½ timma tidigare idag, snällt! Han tyckte att vi kunde få gå hem och arbeta med våra inlämnings uppgifter om stroke, diabetes och hjärtinfarkt/hjärtsvikt, men dom har jag redan gjort klar och lämnat in. Har haft föreläsningar hela dagen. Efter skolan gick jag en sväng på stan då jag väntade på bussen och fyndade ett par mörkblåa jeansleggings, ett par trosor och en vit t-shirt på lindex.

Väl hemma igen, var det matlagning som stod på schemat och sedan en promenad i det fina vädret med Freja. Gick runt bäck, det är ju en sån mysig skogspromenad. Tyst och lungt och rofyllt i skogen. Man kan verkligen koppla av och känna hur man varvar ner. Underbart. Man kan gå där i sina egna tankar och bara njuta av naturen. Freja fick springa fritt och även hon såg ut att njuta lika mycket som jag.

Nu ska jag ta och skala mig en apelsin, koka en kopp te och mysa ner mig i soffan. Tända lite ljus och kika på halv åtta hos mig, idol och skånefruarna. Sen får det bli sängen. Imorgon ringer kl tidigt och det är dags för skola igen mellan 8-16. Föreläsningar om cancer sjukdomar och dess omvårdnad och även film.

Hoppas ni alla haft en bra onsdag och ha en forts trevlig vecka. Kram på er ♥



Kommentarer
Anonym

Det låtter som du och lilla freja har haft det mysigt :)

2010-09-08 @ 19:28:46
Lotta

Låter som en riktigt härlig full dag :) Åh härligt att gå långpromenad ja i skogen. Perfekt att varva ner och tänka på allt möjligt och bara njuta av den friska luften!



Vill önska er en trevlig helg! Imorgon åker jag, Simon och Ebba till Ödeborg och stannar där över helgen. Ska jobba på lördag och söndag en sväng. Kram kram på er :)

2010-09-09 @ 16:30:43
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0