Halv åtta hos mig!

Godkväll på er! Måndag och ny vecka igen och självstudiedag för min del, så som det är varenda måndag och tisdag. Vaknade vid 7:30 imorse, tog en promenad runt bäck med Freja där hon fick springa fritt. Möttes av solsken och frisk luft, en riktigt mysig september morgon (det har förresten varit toppenväder hela dagen med 20 grader varmt) Man kan se att några gula löv har letat sig ner på marken. Väl hemma igen var det skönt med en dusch och sen en god frukost.

Har även hunnit med och tvättat och varit på granngården och handlat ett nytt koppel och tuggben åt Freja. Hon fyller ju år imorgon, så det fick bli som en liten present :-) Klart min lilla älskling ska ha det bästa. Sen så har jag pluggat, har skrivit klar en till inlämingsuppgift, den om stroke. Känns bra att man har gjort klar om diabetes och stroke, nu är det bara hjärtinfarkt/hjärtsvikt kvar som jag tänkte skriva klar imorgon, så har man allt klart innan praktiken.

Nu har jag landat här i soffan, har varit ute på en kvällspromenad med Klara och våra hundar. Tog samma runda som jag och Freja gick imorse, en mysig skogspromenad. Så idag har vi fått bra motion :-) Nu ska jag slappa i soffan, tända en massa ljus och kika på halv åtta hos mig som äntligen har dragit igång igen och sen efter det ännu en premiär nämligen biggest loser sverige! Nya tvprogram hör hösten till tycker jag!

Hoppas ni alla haft en bra start på denna vecka och ha en fortsatt trevlig måndagskväll. Kram på er.



Kommentarer
Lotta

STORT GRATTIS till Freja idag och Ebba vill hälsa så jättegott ;-) hihi. Ja klart våra älsklingar skall ha det bästa!



Åh vad mysigt att gå den rundan. Saknar verkligen en sådan runda här de kan springa fritt och leka och strosa runt som de själva vill.



Duktig du är Maria som ligger i så med pluggandet!

Ja nu är det verkligen bra program på tvn. Hur roligt som helst! Varje dag kommer något bra :)



När har ni höstlov?



Ha en trevlig tisdag!

Kram kram

2010-09-07 @ 12:46:16
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Sofie

Självklart får du använda någon av solnedgångsbilderna som bakgrundsbild :) Om du vill ha dom i högre upplösning (blir ju lite finare och skarpare) så kan jag mejla dig dom.



Låter som att du har haft en vardagsmysig dag. En dag börjar alltid härligt när den får börja med en promenad.



Grattis till Freja på födelsedagen :)



Ha en skön kväll!

Kram!

2010-09-07 @ 19:57:55
URL: http://syssla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0