Lördagsmys hos mig

Godkväll. Ännu en blåsig dag här i Hälsingland, nu börjar jag bli less på dessa stormvindar. Men vi trotsade vädret och tog en promenad efter frukost. Var uppskattat av både mig och Freja att få komma in igen. Solen har kikat fram och det har varit 10 plusgrader, men så himla blåsigt! Synd. Å kan ju tillägga att gårdags kvällen med bowling med ett gäng fina vänner, var väldigt trevligt och roligt, detta ska vi göra om snart :)

Efter den uppfriskande promenaden tog jag och städade lägenheten, så nu doftar det gott av ajax och doftljus här hemma. Har även tränat och läst i boken idag, nu sitter jag vid köksbordet och bloggar, väntar på att kaffebryggaren ska puttra klart så ska jag sedan göra iordning en caffe latte och flytta mig till soffan (Freja har redan tagit plats, go gumman min) för och titta på körslaget och film, lördagsmys hos mig ♥







Kommentarer
Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Vad fint ni har det! Jag älskar panelen :) Ha en underbar kväll! Kramkram

2011-04-10 @ 18:44:59
URL: http://elingabriella.se
Lotta

Vad roligt att ni hade trevligt med bowlingen! Det är ju sååå roligt. Låter som en bra helg :) Har ni också haft varmt och fint väder idag? Vilken vår!



Hoppas du och Freja gofisa får en fortsatt trevlig måndag :)



Kram, kram

2011-04-11 @ 17:32:53
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0