3 dagars ledighet

Godmiddag! Måndag, ny vecka och även 3 dagars ledighet för min del. Vaknade tidigt imorse av att regnet smattrade mot rutan, mysigt. Här i Hälsingland är det 18 grader varmt och regnväder idag. Passar utmärkt att mysa inomhus idag.

Vid 9 tiden kom Anna och 2 utav hennes barn och hälsade på. Var ett tag sedan vi sågs, pratade massor över en kopp kaffe med gott fika. Trevligt! Nu sitter jag här och väntar på att tvätten ska bli klar. Sen får det bli matlagning och soffhäng med en bra film. Imorgon ska jag hjälpa pappa lite och även iväg till skogen och plocka svamp med Klara, tar med oss matsäck och åker ut en sväng. Hoppas på att man kommer hem med en full svampkorg. På onsdag är det ett biobesök inbokat vid 20 tiden med Helene. Vi ska se bridesmaids. Någon som sett den?! De sägs att den ska vara väldigt bra och rolig.

Hoppas ni alla haft en bra helg.


Blomma på mitt köksbord.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0