Fisk till middag

Godkväll. Fredag och helgen är här. Har jobbat idag mellan 7-15:45, rätt så lugnt på jobbet idag. Skönt. Imorgon väntas delad tur 7-12:30-14:30-21:30 och likaså på söndag 8-14:30-15:45-20:45 och det är mitt sista jobbpass på sommarschemat. Hoppas, hoppas att man får fortsätta och jobba som timvikarie sen i resursen. Det bästa vore ju om man kunde få vikariat :-) Nu då man är färdigutbildad undersköterska vill man ju jobba. Håll tummarna!

Ikväll provade jag på en ny fiskrätt till middag och den var supergod. Alltid lika roligt att smaka nya maträtter. Tänkte dela med mig av det här. Ska nu mysa ner mig i soffan med Freja, tända ljus och titta på tv. Fredagsmys hos oss!

Trevlig helg!









Kommentarer
Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥

Åh så gott :) Detta måste testas!



Jag mår bra tack, hoppas bebisen också gör det :) Jag känner av h*n jättemycket nu och det är riktigt mysigt :) Hoppas allt går bra på torsdag på ultraljudet!



Och jag hoppas att din kväll är mysig och håller tummarna för jobb ;) Stor kram

2011-08-19 @ 22:11:38
URL: http://elingabriella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0