Shoppingtur

Godkväll på er. Jaha, då kom förkylningen som ett brev på posten.. suck! Vaknade med halsont och en irriterande rethosta, detta ingick liksom inte i min planering nu då man fått jobb imorgon 7-15:45, fredag delad tur 8-12-15:45-20:45 och lördag 7-12:30. Aja bara att bita ihop, bädda ner sig i soffan och vila, vila vila!

Har varit till ikea och valbo köpcentrum idag med goda vänner, trots envis förkylning. Väldigt trevligt. Fick med mig en hel del hem från ikea. Doftljus, vanliga värmeljus, handdukar, 2 lakan, 1 påslakan set, kökshanddukar, skärbräda och 4 st glas. Fyndade även kläder på HM, där man hade 200 kr rabatt! Blev dock väldigt besviken då ett badrums skåp inte fanns som jag ville ha, skulle komma in nästa vecka. Det är väl typiskt. Så jag får beställa det på posten istället. Det blir ju så då ikea ligger 1 ½ timmes bilfärd härifrån, man åker ju inte ner bara för ett skåp.

Å med kärleken går det väldigt bra, har skaffat mig en underbar pojkvän. Befinner mig i ett lyckorus ♥ Känns så bra.

Näe nu ska jag ta och vila. Titta på halvåtta hos mig och true talent, sen får det bli sängen och sova. Väckarklockan ringer 5:25 imorgon. Hoppas att rethostan ger med sig.





Kommentarer
Jenny

Hihi igår så åkte en viss kille förbi och då var jag nästan på väg att skicka ett sms haha som små tjejer! Är så glad för er, vad härligt så här i höst myset. Hoppas förkylningen ger sig annars så är det ju så typiskt när man får jobba! Hade bra gumman!

Kram

2011-09-01 @ 06:47:38
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Maria

Tack gumman :-D hihi, jaa det känns så bra! Lycklig. Blev inget jobb idag, vakna upp med feber å har hostat typ hela natten. Hemma å vilar idag. Imorgon å lördag ska jag jobba. Hoppas allt är bra med er. Kram.

2011-09-01 @ 08:01:15
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0