Jobb och julklappar

Godkväll i stugorna. Hur står det till såhär före jul? Här är allt toppen. Är lyckligt kär i min underbara Fredrik. Händer mycket kul i mitt liv nu, berättar mer sen :-)
Idag har jag jobbat och sedan åkte jag och Fredrik och handlade julklappar, skönt att det är klart. Då jag kom hem satte jag mig ner ocb slog in dem medans jag smuttade på blåbär/lingon glögg och ljuv julmusik strömmade ur högtalarna. Så mysigt med julen. Helt klart den bästa högtiden av den alla. Värmde mig mera glögg sen, tig några pepparkakor och placerade mig i soffan för och kika på Julotta på Liseberg och Tinas julkök.
Nä nu gör jag kväller. Trött. Har ett rätt så fullspäckat schema imorgon. Ett möte kl 10:15, tvätta, städa uträtta ärenden och på kvällen kommer Helene hit på lite glögg. På lördag blir det mys med min älskling <3 Godnatt på er alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0