Jobb, jobb, jobb!

Godmorgon! Här vaknade man upp kl 9, helt otroligt för och vara mig, snälla nån jag som alltid vaknar tidigt, men jag behövde väl sova. Somnade sent inatt, pågrund av fest här i huset där jag bor så det kanske är därför jag sov längre idag. Skönt med sovmorgon iallafall.

Har hunnit med en lång frukost framför nyhetsmorgon och en kopp kaffe på det. Sitter fortfarande i pjyamas, men ska strax klä på mig och gå på ica och handla. Sen får det faktiskt bli en promenad, fikade alldeles för mycket på jobbet igår då man hade delad tur. Så nu får det bli en långpromenad. Kl 14:30 är det dags för jobb igen. Och imorgon går vi in i andra jobbperioden på detta sommarschema och den ser lugnare ut än första jobbperioden. Känns bra faktiskt.
´
Hoppas ni alla haft en bra helg. Kram.



Denna söta rosa burk, fynade jag på blomsteraffärn i fredags på rean för ynka 20 kr.


Å den har fått sin plats på min hylla i köket. Glasburken brevid köpte jag på erikshjälpen för 22 kr.


Köpte även en gammal spetsgardin på erikshjälpen som jag satte i mitt vitrinskåp i köket. Korgen med citron och lök i, är den jag köpte på inredningspartyt jag var på i början av juni.


I fönstret ska det bytas ut gardiner, ska sy en hissgardin.







Kommentarer
Lotta

Åh vilka fina fynd du har gjort Maria! Jättefina burkar m.m.



Och du sliter och jobbar på, duktig du! Hoppas du har det bra på jobbet just nu.



Kram, kram

2011-07-17 @ 16:58:38
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Åh vilka fina fynd du har gjort Maria! Jättefina burkar m.m.



Och du sliter och jobbar på, duktig du! Hoppas du har det bra på jobbet just nu.



Kram, kram

2011-07-17 @ 16:58:50
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0