Regn och tacoskväll

God eftermiddag!
Fredag och jag är ledig, härligt och få vakna utan väckarklockan som ringer alldeles för tidigt. Hade sovmorgon enda till 8:30, ja det är faktiskt längen för och vara mig. Är inte den som kan sova länge på morgonen, utan vaknar tidigt. Men tydligen så tyckte min kropp att jag behövde få sova. Skönt!

Vaknade upp till ett molnigt väder idag, med regnskurar till och från och 16 grader varmt. Skillland mot för dagarna som varit med skön sommarvärme. Lite synd att värmen och solen försvann precis idag då jag var ledig, men men så är det. Vi kan inte styra över vädret, fast vi många gånger önskar att vi kunde.

Igår då jag kom hem från jobbet passade jag på och städa, så jag slapp det idag. Har istället hunnit med en tur till mammas grav, hälsat på pappa en sväng (dom håller på och bygger ut huset)  och nu sitter jag här vid köksbordet med en kopp kaffe och väntar på att tvätten ska bli klar, bokade en tvättid mellan 11-16. Var enda dagen som jag hade tid denna vecka, för imorgon är det ju som sagt dags för jobb igen, 5 dagar i rad innan jag får mina 4 dagars minisemester, gu så jag längtar! Önskar att det blir fint väder då.

Ikväll är vi bjuden på tacos hos Klara och Martin, ska bli så gott. Var ett tag sedan man mumsade i sig tacos. Önskar er alla en riktigt trevlig helg. Kramar i massor till er alla ♥




I onsdags innan jobbet besökte jag lite affärer och fynade skor på rean och en chiffongsjal. Mycket nöjd. Armbandet köpte jag av en arbetskamrat som gör massor av fina smycken. Hon är jätteduktig.

 

 






Kommentarer
Lotta

Vad härligt att fått städat undan innan din lediga dag. Vad du jobbar och står i. Jätteduktig! Hoppas du får en trevlig tacokväll hos klara och hennes sambo :-).



Guuu vilka söta blommiga tygskor. Verkligen jättefina och somriga!



Kram fina vän. Tänk vad man saknar er!

2011-07-15 @ 15:13:49
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-07-15 @ 15:43:55
URL: http://anneliih.blogg.se/
borisjelic

Hejj :D Har en dagens fråga på bloggen och det skulle vara awesome om du kunde svara på den :D!

2011-07-15 @ 16:29:54
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Tessan

Jätte fin blogg du har :)

2011-07-15 @ 16:34:01
URL: http://tessanaslin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0