Solskens söndag

Godkväll. Söndag och denna helgen är snart förbi. Och för min del har den innehållit jobb. Delad tur igår och dagpass idag, är rätt trött i huvudet nu, sov inte alls nå bra inatt och så var det rätt så stressigt och stökigt på jobbet idag, så man känner sig rätt mör. Utanför mitt öppna fönster skiner solen från en nästan klarblå himmel och det är 26 grader varmt, vi har haft många fina dagar med solsken nu, hoppas att det håller i sig. Jag älskar verkligen sommaren och allt som kommer med den.

Ska ta en promenad nu och hoppas på att jag piggnar på lite, sen titta på en film jag hyrde. Imorgon väntar jobbet igen, ett kort pass 8-13, sen hinner jag bara hem och duscha och göra mig iordning för att åka iväg och äta på en italiensk resturang med mina goa vänner Helena och Anna, ska bli så kul.

Hoppas ni alla haft en toppenbra helg. Kram.



Kommentarer
Anonym

Vad är det för restaurang ? Va gott de lät. Ja är i Gävle o ska iväg och äta snart. Är hungrig som en varg:) kram klara

2011-07-10 @ 19:06:39
Anonym

Vad är det för restaurang ? Va gott de lät. Ja är i Gävle o ska iväg och äta snart. Är hungrig som en varg:) kram klara

2011-07-10 @ 19:07:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0