Sommarläsning

Godkväll på er.
Här är det regnväder idag, har regnat hela natten och dagen. Så det kändes helt OK att vara inne och jobba idag. Har presic landat i soffan efter att man lagat mat (fisk och potatis) diskat undan, rastat Freja och dammsugit då Freja löser grymt med hår just nu, tänkte ha soffmys resten av denna måndag. Ska titta på Lotta på Liseberg och dricka en kopp te, sedan krypa ner i sängen och sova. Jobbar ju som sagt tisdag och onsdag också innan det är dags för min efterlängtade minisemester på 4 dagar. Kommer dock inte ha med mig datorn så nu blir det en liten bloggpaus fram till söndag.

Förra veckan, kom mina pocketböcker som jag beställde på rean på adlibris. Nu har man bra läsning framöver!





Någon som har läst någon utav dessa böcker?!



Kommentarer
Sofie

Receptet på fransk chokladtårta hittar du på recept.nu om du skriver in det i sökfältet :) Det ska vara Leilas variant.



Mysigt med sommarläsning! Det var längesen jag läste en pocket nu men Svinhugg har jag hört ska vara bra och har fått fin kritik.



Kram, Sofie

2011-07-18 @ 23:16:04
URL: http://sofiesstiltje.blogspot.com
Lotta

Tack Maria! Ja man behöver tänka efter lite ibland :)



Vad härligt att du har två jobbdagar kvar fram till din lilla minisemester :) Härligt! Hoppas du hinner vila upp dig vännen!



Jag jobbar endast 3 dagar denna vecka, väldigt skönt! Tisdag-onsdag-torsdag. Perfekt! Nästa vecka är en 5 dagars. Hur länge sträcker sig din jobbpersiod? Kram, kram.

2011-07-19 @ 15:58:20
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0