You learn

Underbara Takida! Har hittat en ny favoritlåt som går på repeat här hemma på spotify. Så himla bra. Skickade efter deras senaste album idag, kände att jag ville ha en cd skiva istället för att lyssna på datan, och förresten så var det en evighet sedan jag köpte mig en cd skiva, så det är väl på tiden!

Ute skiner solen och det är lördag, härligt. Har jobbat idag mellan 8-14:30, varmt som bara den. Så duschen var väldigt efterlängtad då man kom hem. Har alldeles nyss ätit mat, som blev grekisk sallad. Ska ta och sätta mig ute i solen en stund, sen mysa ner mig i soffan och titta på sommarkrysset och äta en glass. Upp tidigt imorgon och jobba delad tur mellan 6:45-15:00 - 15:45-20:45. Önskar er alla en trevlig lördag!







Kommentarer
Lotta

Härligt när man hittar nya favoritlåtar!



Ja ikväll har vi gjort vår jobbhelg, härligt att gå av vid nio ikväll hihi. Också ledig imorgon?



Åh, vi saknar er också. Jättemycket! Du är en sådan underbar vän. Kram på er :-)

2011-07-31 @ 13:43:15
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0