Jobb och cykeltur

Godkväll. Nu har då sommarvärmen kommit tillbaks, imorse då vi gick ut på våran morgonpromenad strax före kl 8 var det redan 17 grader varmt. Underbart! Efter frukosten tog jag en cykeltur längst gamla landsvägen, och kameran fick följa med. Det var så härligt att cykla där och känna solens strålar värma, fåglarna kvittra och alla dofter från syrener och liljekonvaljer. Älskar verkligen sommaren, och detta är bara början för framför oss har vi en hel underbar sommar.

Efter cykelturen, kokade jag en kopp kaffe, tog med mig Freja ut och så satt jag i solen och läste en stund. Vid 15 tiden var det dags och åka och jobba ett kort kvällspass mellan 15:45-20:45, fick hoppa in extra men den 13 juni drar sommarschemat igång. När jag kom hem nu ikväll vid 21:30 tiden visade termometern hela 22 grader, man blir ju bara så glad. Just nu sitter jag här i soffan, nyduschad och kikar på wallanderfilmen. Ska strax krypa ner i den renbäddade sängen och sova.

Önskar er alla en trevlig helg! Kram.



Bilder från den mysiga cykelturen idag!









Kommentarer
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Vilken mysig cykelpromenad o visst är det för härligt med värmen nu redan på morgonen! :-)



Massa soliga hälsningar, kram och trevlig helg!!!

2011-06-04 @ 07:04:32
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Tack så mkt, ja det är skönt att ha radhuset sålt nu så vi kan koncentrera oss på huset vi bygger. :-)



Önskar en fortsatt fin helg till dig med, kram!

2011-06-04 @ 21:57:08
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0