Tacos & fredagsmys!

Godkväll på er. Ursäkta att jag inte varit in här på några dagar, men har jobbat. Var ledig i tisdags men annars så har det rullat på med jobb, igår hade man sin första delade tur för denna sommaren, och sedan jobbar man varannan helg och har delad tur inte så kul. Får tänka såhär, att dom passen ger mycket pengar ialllafall och jag trivs så bra på jobbet! Både med pensionärerna och alla gulliga arbetskamrater.

Idag har jag jobbat mellan 7-15:45. Sen städat och handlat på ica med tusen andra personer, kändes det som. Jag som lovade mig själv att jag aldrig skulle handla på ica igen efter kl 16 på en fredag. Hatar och stå i kö.

Har alldeles nyss satt mig tillrätta i soffan, tänt ljus och kokat en kopp kaffe. Och magen är full av tacos, proppmätt och belåten så nu är man redo för fredagsmys ♥

TREVLIG HELG!



Dessa kort tog jag förra sommaren. Tycker om att fota ute i naturen och speciellt blommor.



Kommentarer
Klara

Ja naturen är vacker:) vi måste ta en fotopromenad något tag:) nu va de ett tag sen vi sågs!! Hälsa alla på jobbet:) kram

2011-06-17 @ 22:32:48
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0