Underbara kaffe!

Godförmiddag! Tänk att jag kikade in hit idag ialf, fast jag skrev i gårdagens inlägg att jag nog inte skulle få tid över, eftersom denna midsommarvecka är fullproppad med jobb.

Sitter just nu och njuter av dagens första kopp kaffe, vad gjorde man utan kaffet?! Underbart gott. Ute skiner solen, och fåglarna kvittrar sådär härligt som hör sommaren till. Har hunnit med en långpromenad med Freja på morgonen, ätit en god frukost och gjort i ordning en pasta sallad med pasta skruvar, fetaost, rödlök, gurka, röd paprika, körsbärstomater, persilja och oliver. Den ska tas med på morgondagens jobbpass. Eftersom jag kommer hem vid 21 tiden ikväll, så gjorde jag i ordning lunchen nu, har ingen större lust att ställa mig imorgon bitti kl 5:30 och göra lunchlåda.

Jaja nog om det, nu ska jag fortsätta att njuta av min kopp kaffe och en nektarin. Vid 15 tiden åker man mot jobbet.

Tjingeling..!!







Kommentarer
Lotta

Ja vad gjorde man utan kaffe? Det är ju så hemskt gott!! Och nektarin med! Köpte säkert 2 kg nektariner nu när jag slutade jobbet för dagen :)



Hoppas ni har det jättebra och trevlig midsommar Maria om vi inte höres innan dess :) Kram kram

2011-06-21 @ 18:48:11
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Mums för kaffe! Och vilken underbar bild på kaffeskummet :) Kram

2011-06-21 @ 19:35:56
URL: http://elingabriella.se
emma

hej

jo abby mår faktist mkt bra. gått förvånansvärt bra med rehabliteringen och läketiden.

hon kommer alltid vara svagare i ena benet på den sidan diskbråcket satt men det är inget hon lider av.

hon får aldrig mer gå i trappor eller hoppa i soffan mer med tanke på hur envis hon e så är det jobbigt at hålla koll på henne

2011-06-22 @ 18:12:37
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Anonym

hej gumman

hur är det med dej o frej

kram från emma o abby

www.enlitentax.blogg.se

2011-07-27 @ 17:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0