Varmt!

Godeftermiddag/kväll på er. Vilken otrolig värme vi fått, riktig tropisk hetta. Igår morse då jag och Freja gick ut på morgonpromenaden före kl 8 var det redan 20 grader varmt och sådär kvalmigt och fuktigt i luften, tänkte då att detta kommer bli en väldigt varm dag och så blev det. Det visade hela 31 grader under hela dagen! Var till pappa en sväng och hjälpte honom med lite saker under dagen, sedan på kvällen var jag iväg på inredningsparty hos en klasskamrat, där jag fyndade (bild kommer senare) Kom hem vid 21 tiden, och då var det 24 grader ute och lika kvalmig och äcklig luft. Tittade klart på fotbollen och sedan gick jag och la mig. 

Idag har vi gått näst sista skoldagen. Vi har haft en föreläsning om parkinson och sedan var vi iväg till en utav våra lärare och fikade rararberpaj med glass, satt ute i solen. Riktigt mysigt men fööör varmt! Lika varmt idag med.

Och idag är det även 5 år sedan min älskade mamma somnade in för gott. För 5 år sedan kl 10:50 sa du farväl till denna värld. Är så tacksam att jag fick vara med dig på sjukhuset dom sista dagarna. Tänk att det gått hela 5 år, kan inte fatta. Och jag saknar dig lika mycket varje dag. Älskade mamma, önskar så att du vore här. Du var världens bästa mamma ♥




Kommentarer
Lotta

Skolavslutning imorgon alltså, sedan är du färdigutbildad! STORT Grattis till dig Maria. Du är så himla duktig :) Ebba och min familj hälsar också grattis!



Har tänk på dig extra idag. Din fina mamma. Ja tänk så många fina minnen ni hann få även om det var alldeles för tok på tidigt hon somnade in.. Synd att man inte hann träffa henne. Hon måste verkligen ha varit världens bästa mamma. Hoppas du får en trevlig kväll och en bra skolavslutning imorgon.



Kram, kram vännen

2011-06-08 @ 21:32:03
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Blev tagen av dina rader ang din mamma, så sorgligt, beklagar och skickar en massa varma kramar!!

2011-06-08 @ 22:10:57
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Elin Gabriella - Mops & chihuahua

Så vackert skrivet till din mamma ♥ Det är verkligen ett speciellt band mellan mor och dotter... Ha en fin dag! KRAM

2011-06-09 @ 09:37:25
URL: http://elingabriella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0