Dax för storstädning!

Godmorgon! Onsdag och vårväder här i Hälsingland. Är det inte underbart så säg. Igår var det redan +8 grader och solsken, då jag och Freja tog en morgonpromenad vid 7:30 tiden. Möts man av sådant väder på morgonen så blir man extra glad och fylld med energi. Tänk vad sol och värme kan göra med humöret efter en kall, mörk vinter. Senare på dagen då jag cyklade till Jenny och lilla Max, började det regna och efter nån minut så sken solen igen, konstigt väder. Men hellre regn än snö. Hoppas att det inte kommer någon mer snö nu, för då blir jag arg. Nu när man äntligen kan ana våren i luften, barmark börjar komma fram och det bjuds på plusgrader, så snälla snälla, ingen mer snö nu tack!

Idag vaknade jag strax efter kl 7. Tog en promenad med Freja och sedan åt jag en lång frukost i soffan framför nyhetsmorgon, där jag fortfarande sitter kvar. Ska ta och göra mig iordning för ett besök på ica och apoteket nu. Sedan ska jag dra igång med storstädningen av lägenheten. Ska börja med köket idag, dags för vårstädning!

Ikväll blir det en promenad med Klara och sedan kika på halvåtta hos mig och SOS international.

Ha en bra onsdag allihop. Kram på er.


Kommentarer
Lotta

Vad glad man blir bara av att gå in på din blogg och läsa :)



Ja hur underbart är det inte med en massa plusgrader hihi. Äntligen! Vintern har verkligen varit lång iår.



Vad duktig du är med vårstädning. Vi ska klämma in vårstädning imorn, känns som om hela lägenheten har fallit ihop när vi har haft så mycket med skolan men nu äntligen ska det bli skinande rent i ALLA hörn :)



Hoppas du får en jättebra osndag vännen!

Kram, kram



2011-03-23 @ 10:15:03
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Meen, saknar er också :) VÄLDIGT mycket. Åh tack, det låter verkligen bra, jag hoppas det kommer gå vägen :) Dock tycker jag inte marknadsföring är speciellt intressant så det är svårt att få in det jag ska plugga i hjärnan och ännu svårare att få informationen att stanna kvar där hahaha!



Nemen vad uppfriskande det lät :) Roligt att ta en promenad när man är flera och hundarna ser extra glada ut hihi. Vad mysigt det lät!



Hoppas du har en jättebra dag! Är det skola tord-fred som förra kursen? :)



Tack så jättemycket, det behövs

Kram, kram

2011-03-24 @ 09:03:49
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Uuuunderbara vår, hihi :)

2011-03-24 @ 18:49:25
URL: http://elingabriella.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0