Frisörbesök

Godkväll. Måndag och ny vecka igen. Tänk vad tiden går fort, men skönt det, nu då vi går våren till mötes. Hade ialf en jätterolig kväll i lördags, då det var fest och krogbesök med vänner. Det var länge sedan jag hade det så skoj och skrattade så man fick ont i kinderna. Tusen tack för trevligt sällskap.

Idag var det dags för det efterlängtade besöket hos frissan, där jag klippte mig och även färgade och gjorde slingor. Supernöjd! Nu är man vårfin i håret. Sen har jag även hunnit med och storstädat i tvrummet, putsat fönstret och bytt gardiner. Nu sitter jag här i soffan, med lilla Freja gumman brevid mig som sover sött på filten. Njuter av en kopp nybryggt kaffe, så här efter maten. Ska snart ut och rasta Freja sen får det bli en lugn och mysig kväll i soffan, kika på tv. Imorgon får vi besök av Anna, vi ska ta en promenad och sedan ta en fika. Alltid lika trevligt att umgås med dig :) Har även ett tvättpass mellan 16-21 inbokat. Full rulle hela dagen. Härligt.

Hoppas ni alla haft en toppenbra helg och ha en fortsatt trevlig vecka.




Åh.. vad jag har det bra nu..!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0