Solskens tisdag!

Godmiddag på er. Här skiner solen från en klarblå himmel idag, och man kan höra takdropp och se hur snön sakta försvinner, vår i luften?! Hoppas på det i alla fall, för nu vill jag HA VÅR! Är så glad att solen kommit tillbaks, känner att man behöver sol och D-vitamin nu i massor efter denna tråkiga och låååånga vinter. Hoppas att det är en fin vår vi går till mötes.

Idag vaknade man kl 7:30, men låg och drog mig en halv timme. Kände mig lite krasslig imorse, ont i halsen och huvudet. Tog en kortare morgonpromenad med Freja och åt sen frukost framför nyhetsmorgon. Sen har jag bakat chokladmuffins och morotskaka tills ikväll då jag ska ha mary kay party hos mig kl 18. Två st från klassen kommer och sen en till kompis, det ska bli trevligt! Men nu känner jag mej lite hängig igen, svettas så fort jag gör något. Anar att förkylningen kanske kan vara på G. Men hoppas på att jag kommer klara mig, få se hur det ser ut i slutet av veckan, om man ligger däckad med stora högar av snytpapper och massor av halstabletter brevid sig, nerbäddad i soffan med näsan i boken eller tittandes på en bra film... :) Hur kurerar ni er då ni blir förkylda?

Ska ta en liten promenad med Freja nu i detta strålande väder, jag kan ju bara inte hålla mig. Sen lägga mig i soffan och läsa och vila. Så man är pigg och fräsch ikväll. Kram på er.






Denna vackra utsikt kan man njuta av hos Anders och Annas köksfönster. Dom har betydligt mer snö kvar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0