Sportlov/självstudier

Godkväll på er. Oj nu var det någon dag sedan jag var här och skrev. Men nu så är jag med igen, har varit fullt upp hela veckan lång. Idag fick vi sportlov eller ja för våran del, självstudier i hela 10 dagar. Underbart! Och vi har även avslutat sjukvårdskursen idag och på börjat en ny kurs, palliativ vård. Vi fick några uppgifter som vi ska göra nu under ledigheten.

Angående det skriftliga testet och praktiska övningarna vi hade på S-HRL igår så gick det hur bra som helst. Det var väl inget att vara nervös inför, roligast var dom praktiska övningarna. Känner att jag lärt mig så himla mycket mer i denna sjukvårds kurs, där vi har gått mer på djupet och lärt oss ännu mer om hur vården funkar på ett sjukhus. Kan då bara säga det, att jag har verkligen hittat rätt utbildning. Trivs så bra! Och alla goa

Här i hälsingland har det bjudits på soligt och fint väder enda sedan förra helgen, man blir ju så glad av plusgrader och solsken. Extra energi! Och idag var det hela 9 plusgrader då jag kom hem från skolan. Kändes extra kul och börja med städningen av lägenheten. Är så härligt nu då man kan börja ha öppet och vädra mer. Så nu hoppas jag att detta fina väder kommer att hålla i sig hela ledigheten, det vore ju bara för underbart.

Nu sitter jag här i soffan, och njuter av min nystädade lägenhet och alla ljus som sprider ett mysigt sken. Dags för fredagsmys med let`s dance.

Önskar er alla en trevlig helg!


Kommentarer
Lotta

Vad spännande med en ny kursstart! Hoppas du får ett jättebra sportlov! och hinner göra lite andra saker också än att plugga :) Vad roligt att höra att du trivs så bra!



Va? +9, guuud vad härligt! Ja hoppas de håller i sig. Fy vad härligt. Här har det inte riktigt varit så varmt än men hoppas det kommer snart! Man får ju sådan energi av värmen och solen :)



Vi vill önska dig en riktigt trevlig helg! Nu är vi i Ödeborg men ska åka tillbaka till Trollhättan lite senare idag.

2011-03-05 @ 11:15:10
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0