Åskväder

Godkväll. Torsdag, solsken och snart helg igen, skönt! Nu är man ledig fre-lör-sön. Ska ta och städa, tvätta, plugga och ev grilla ihelgen.

Imorse kl 4, vaknade man av att blixten lyste upp rummet och sedan kom det en rejäl åsksmäll, och så var åskvädret igång, med ösregn. Kunde inte somna om riktigt efter det, då man visste att klockan skulle ringa vid 4:50. Så jag kan tala om att jag är rejält trött nu. Tur det var en lugn dag på praktiken och att jag fick åka hem redan 15:30.

Har även hunnit med och lagat mat (lax i ugn med pressad potatis och god sås till), tagit en promenad med Freja och duschat. Nu sitter jag här i soffan, med en stor kopp kaffe så man håller sig vaken för att se på semifinalen i eurovision song contest. Måste ju heja fram Eric Saade till finalen på lördag! Spännande.

Hoppas ni alla haft en bra dag och att ni får en mysig helg. Kram.




En stor kopp kaffe är vad jag behöver nu!



Kommentarer
Lotta

Så åskvädret kom till er med och knackade på med en rejäl smäll! Fy förstår tt du är trött nu. Hehe ja med lite kaffe så piggnar man till lite :) Ska bli kul med semifinal i eurovision song contest ikväll, heja Eric :)



2011-05-12 @ 19:23:15
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Godmorgon!



Vad spännande det var på semifinalen igår, puh! Sista platsen, jag fick hjärtsnörp som du skulle säga :)



Tack vad du är gullig Maria! Detsamma, din lägenhet är ju HUR mysig och fin som helst! Älskar att komma hem till er :)



Haha ja! Och tur att du är så duktig om kroppen. Det är ju superviktigt att kunna egentligen. Jättebra att man kan fråga dig :)



Oj vilka pass du har framför dig! Det låter tufft. Hoppas det kommar att gå bra och att du hinner vila emellan. Är det roligt på praktiken? :)



Just ja, förlåt att jag inte svarat på ditt sms. Vi åker till Göteborg idag och på lördag och söndag jobbar jag på konsum. Delad tur på lördag och söndag dag. Kanske vi kan hitta någon dag nästa vecka? :) Vill ju verkligen höra hur det går på praktiken och hur det är med er.



Hoppas du får en härlig ledig dag och trevlig helg, nu ska vi brumma mot Göteborg :)



Kram, kram bästa vän

2011-05-13 @ 07:50:53
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0