Fikastund och åskväder

Godkväll. Här har det bjudits på solsken idag, med varma vindar. Helt underabart. Vaknade vid 7:15 imorse, drog mit en kvart innan jag och Freja gick ut på den obligatoriska morgompromenaden, där vi möttes av fuktig, varm luft.

Vid 14 tiden kom Jenny och hennes son Max, ett riktigt charmtroll som snart är 4 månader gammal, på besök. Vi fikade hallonpaj och rabarbermuffins och pratade massor, medans Max passade på att ta en tupplur i mammas trygga famn. När dom åkte hemåt igen, tog jag och Freja en promenad och vi hann presic in, innan regn och åskvädret drog igång. Rätt så mysigt tycker jag med regnväder ibland.

Nu ska jag ta och kika på tv och bara slappa i soffan. Imorgon blir det en cykeltur och besök på erikshjälpen med Klara och på kvällen är det dags för ljuspartyt hos min klasskompis.

Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka! Kram.


Kommentarer
Jenny

2011-06-01 @ 09:45:19
Jenny

Hmm skicka visst iväg en tom kommentar :) tack för gott fika och trevligt sällskap,det måste vi göra om snart! Ja igår jätte varmt och idag kallt, svänger snabbt! Ha det bra och ha en trevlig helg. Kram

2011-06-01 @ 09:50:11
URL: http://strombergjenny.blogspot.com
Lotta

4 månader, vad mysig den lille Max måste vara :)



Kul med en cykeltur till erikshjälpen! Hoppas du får en jättebra onsdag Maria :)



Om en liten stund ska jag och Ebba åka till Ödeborg, det vankas kvällspass idag hihi.



Kram, kram

2011-06-01 @ 09:57:41
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0