Söndag och filmmys

Godkväll. Då var även denna helg snart förbi och till veckan går vi in i juni månad, kan ni tänka er att sommar månaden äntligen är här? Så man längtat.

Hade iallafall en jätterolig och trevlig kväll i fredags med goda vänners sällskap, med mycket skratt! Kom hem vid 1 tiden, la mig direkt och sov. Igår unnade jag mig en sovmorgon till kl 9, så skönt. Gick sedan upp och åt en lång, mysig frukost framför nyhetsmorgon innan jag drog igång med storstädningen av lägenheten. På kvällen åt jag mig proppmätt på tacos och myste sedan i soffan med tända ljus och en film. Kom i säng vid 12 tiden.

Idag vaknade man upp till solsken med kraftiga vindar, har verkligen varit ett svängigt väder idag med sol och regn vartannat. Har även bakat rabarbermuffins och varit på en promenad med Freja där jag plockade en härlig bukett med min favorit sommarblomma syren, som nu sprider sin underbara doft i hela lägenheten.

Ska ta en dusch nu och sedan titta på filmen jag hyrde tidigare idag. Hoppas ni alla haft en toppenbra helg! Kram.




Freja är väldigt nyfiken på dom nybakta rabarbermuffinsen :-)


Syren, denna underbara sommarblomma med sin härliga doft. Den påminner om barndomen.



Kommentarer
Lotta

Vilka fina bilder! Hihi ja Freja ser riktigt sugen ut.



Låter som att ni har haft en bra helg, vad roligt! Hur går ni i skolan i veckan? Endast fredag?



Åhh jag har letat efter syréner att ta in i vas men ej hittat här i stan. åh vad gott dom luktar :)



Hoppas ni får en toppenmåndag! Kram

2011-05-30 @ 08:28:13
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0