Underhållning

Godkväll i stugorna! Här är man fortfarande förkyld. Åkte iallafall iväg till praktiken igår för det sista kvälls passet, kände mig lite bättre men fortfarande envis hosta och snorig. Efter 2 timmar fick jag dock åka hem, dom tog febern på mig och det visade sig att jag hade 38,5. Min handledare och jag gjorde slutbedömningen och jag fick MVG, sedan skickade dom hem mig, fick en avskedkram av min goa handledare. Kommer sakna dem så mycket. Kom hem och la mig i soffan direkt, med en glad tax som tyckte det var skönt att få vara med matte igen efter 2 dagar hos pappa.

Idag har jag även vilat. Läst i boken, tittat på tv, varit iväg på ica och handlat lite och dammsugit (pedantisk som man är så kunde jag inte hålla mig längre, fast jag kände hur orken tog slut efter en stund). Börjar känna mig bättre nu, bara rethostan kan försvinna och nästäppan lätta lite. Tycker det är konstigt med förkylningar, det är nästan värst på morgonen och sedan på kvällen. Aja, bara att hålla tummarna att jag är piggare imorgon, för då blir det skola mellan 8:30-12.

Jag blir lätt uttråkad av att ligga i soffan, sjuk. Så jag surfade in på youtube och sökte på en länk som heter ultimate dog tease, som en tidning tipsade om. Och hjälp vad jag skrattade, riktigt bra underhållning. Skrattade så tårarna rann, hunden är ju bara föööör söt. Eller är det jag som har dålig humor?! ;-) Tänkte dela med mig av länken här, så får ni se.

Nu ska jag ta en dusch, sen bara slappa i soffan. Känner att orken inte är så bra ännu, blev lite darrig i benen av dammsugningen och svettig. Alvedon gör verkligen att man blir varm. Ska kika på tv och äta apelsin, innan läggdags. Imorgon ringer kl 5:50.

Kram till er ♥




Visst är hunden bara för söt?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0