Konstigt väder

God middag. Tänk att det nu är sista november och imorgon går vi in i julmånaden december. Men tittar man ut så kan man inte tro att vi vänder blad till decembermånad. Idag är det 8 plusgrader, blåsigt, solsken och gröna gräsmattor, tänker det bli någon vinter i år?! För att man ska komma i julstämning vill jag helst ha snö, annars känns det inte alls roligt och börja pynta och fixa till julen. Men men, snön kommer nog. Får vänta snällt och ha tålamod.

Igår var det som sagt min födelsedag och man blev 29 år gammal. Hua, nästa år fyller man 30. Shit, låter gammalt ;) Haha! Hade en toppenbra födelsedag, umgicks med min underbara älskling. Åt mat och myste. Hans föräldrar kom också dit en sväng på en kaffe, fick jättefina ljuslyktor av dem, och av älsklingen 3 jättefina röda rosor! Kär och lycklig ♥

Nu ska jag ta och laga lite mat snart, och vid 18 tiden går jag till Helene och dricker lite kaffe och pratar en massa. Tar med mig fikabröd, har alldeles för mycket över i frysen sen kalaset. Och i morgonkväll ska jag iväg och jobba :-)

Önskar er alla en fortsatt trevlig onsdag!



Vackra, röda rosor!

Ljuslyktorna från cult design pryder nu min vita hylla som jag har ovanför soffan. Tycker dom är så fina, när det ser ut som om dom är stickade. Fräsigt!





Kommentarer
Lotta

Vilka fina ljuslyktor!



Taaack Maria! Hahah äta upp den, det var värst ;) vad heter den inpackningen?



Åhh vad jag längtar till imorgon efter ett litet hallå från hälsingland :) Hahah tror du det? Svårt att tro det om oss ;) Hoppas ni har en supermysig kväll så höres vi imorgon fina vän! Kram.

2011-11-30 @ 22:09:42
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0