Kanelbullens dag

Godkväll på er. Eftersom det är kanelbullens dag idag, så har jag bakat lite bullar. Så gott med nybakta bullar med ett glas iskall mjölk, och det är ju även bra och ha i frysen, då man får fikafrämmande.

Vaknade upp till strålande solsken denna tisdag, härligt att solen tittar fram. Man blir glad! Åt frukost och tog sedan en promenad med Freja och Helene runt bäck, denna vackra höstdag. Har även tvättat, dammsugit och färgat håret idag. Nu får det bli soffmys resten av denna kväll, med lite kvällsfika (kanelbulle och mjölk) Imorgon ska jag jobba igen, ett kvällspass. Fick även jobb hela helgen, fredagkväll, lördag dag och söndagkväll. Tummen upp för det, så glad att jag får jobba! Känner att livet är på topp nu, underbart. Lycklig ♥

Har Ni ätit kanelbullar idag?!




Kommentarer
Lotta

Nemen oj vad glad jag är för din skull Maria! Man blir riktigt varm inombords :) Kul att du får jobba en del i veckan och hoppas det fortsätter så!



Hoppas du har haft en supermysig tisdag och får en trevlig dag på jobbet imorn! Nu äre läggdags här i trollhättan, godnatt :).



Kram, kram

2011-10-04 @ 22:21:19
URL: http://lottasvensson.blogg.se/
Lotta

Tack :) Bilen är fortfarande inte klar. Tändkassetten som de nu bytte var det tydligen inte fel på utan bilen mår tyvärr lika dåligt än. Så nu undersöker de någonting annat. Hoppas den blir klar senare idag eller imorgon, annars får jag ta bussen till Ödeborg för på fredag och lördag är det jobb :).



Ja jättenöjd! Tack snälla för att du fixar och donar hihi.



Hoppas du har det bra på jobbet just nu :) Kram kram

2011-10-05 @ 15:37:46
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0