Tvätt & städdag

God eftermiddag på er. Här är det blåsväder idag, kalla höstvindar. Imorse var det minusgrader. Passar alldeles utmärkt bra och mysa inomhus idag och tvätta och städa. Men ska trotsa dessa kalla höstvindar och ta en promenad ikväll efter middagen, som idag kommer bli älgfärsbiffar med fetaost, hemmagjord potatismos och brunsås, mums! Kurrar redan i magen :) Sen får det bli en myskväll i soffan med sjukhuset, halvåtta hos mig och bonde söker fru.

Tänkte jag skulle visa lite nya saker som jag köpte i måndags innan jobbet. Ha en fortsatt trevlig onsdag!



Köpte nya krokar till badrummet (den lila handduken kommer från ica) och även en ny tvålpump då min förra gick sönder. Blev så irriterad på att själva pumpen alltid lossnade och det inte gick trycka ut nå tvål, så då fick jag nog och köpte mig en ny.


Denna fina bokstav kommer från Ekmans, orden stämmer väldigt bra in på mig nu :-) Den fick sin plats på min vita hylla som jag har ovanför min säng. Passade bra där.





Kommentarer
Lotta

Jättefin bokstav med fina ord! Det är två underbara känslor att känna; att både vara glad och lycklig :)



Brrrr, fryser bara jag hör kalla vindar haha. Lät bra med en tvätt och städdag :)



Alltså, din middag idag lät ju bara HUR GOD SOM HELST! åhhh vad gott.



Jag, Simon och Ebba vill önska er en alldeles trevlig onsdagkväll :) Här ska vi också unna oss en tvmyskväll inomhus, men först ska jag och Ebba ut på en promenad med Sofia runt spikön. Härligt! Kram, kram.

2011-10-12 @ 17:48:41
URL: http://lottasvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0